Ups! JavaScript jest wyłączony
Aby korzystać ze sklepu NEO24
włącz JavaScript w swojej przeglądarce

Formularz reklamacji lub zwrotu

Reklamacja lub zwrot przez internet dotyczy tylko zakupu towarów w sklepie internetowym NEO24.PL.

Po złożeniu reklamacji lub zwrotu będziesz mógł na bieżąco śledzić status na naszej stronie internetowej w zakładce Sprawdź status zgłoszenia.

Aby złożyć wniosek, wypełnij poniższe pola formularza

1. Dane osoby składającej reklamację lub zwrot

2. Dane zakupu

3. Lista produktów

Produkty będą widoczne po wcześniejszym wpisaniu adresu e-mail oraz numeru zamówienia, faktury lub paragonu.

Przejdź dalej

Szanujemy Twoją prywatność!

Pragniemy poinformować, iż nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (lub inne podobne technologie) i zbierane przez nie dane w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz podnoszenia Twojego komfortu podczas jej przeglądania.

Jeżeli nam na to pozwolisz, możemy również wykorzystywać powyższe rozwiązania, aby doskonalić naszą usługę (cookie analityczne) oraz pomagać Ci w wyborze preferowanych produktów i treści w oparciu o Twoją aktywność na stronie oraz dane uzyskane od naszych Zaufanych Partnerów (cookie reklamowe).

Dane o Twojej aktywności mogą w pewnych okolicznościach być uznane za dane osobowe, w takich przypadkach Administratorem takich danych będzie Neonet S.A. w restrukturyzacji oraz niektórzy Zaufani Partnerzy, z którymi masz odrębne relacje (np. aktywne konta social media, w których użytkownik zezwolił usługodawcy na takie działania).

Zapewniamy Ci dobrowolny wybór: „Zaakceptuj wszystkie” cookies jeżeli zezwalasz nam na powyższe działania lub skorzystaj z opcji „Pokaż cele”, jeżeli chcesz dokonać zmian udzielanych uprawnień. Ustawienia zgód możesz zmienić w każdym czasie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.